סיוע טלפוני בחירום

סיוע ממוקד מרחוק באמצעות מענה טלפוני

נושאים:

  • תהליך התערבות רגשית באמצעות מענה טלפוני בסמוך לאירועי לחץ, משבר וטראומה – עקרונות וכלים
  • תגובות ראשוניות נפוצות לאירועי לחץ וטראומה
  • תפיסת תפקיד המטפל
  • היבטים טיפוליים בעבודה ממוקדת
  • פרוטוקול סיוע ממוקד מרחוק (טלפון/זום) – 3 מפגשי טיפול בין חצי שעה ל-50 דקות כל מפגש.

 

מספר מפגשים: 2
שעות: שעה וחצי למפגש, אפשרי בזום

טופס רישום להכשרה

סיוע טלפוני בחירום